کم خونی در دیالیز چه علل هستند و چگونه به مقابله با آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی در دیالیز چه علل هستند و چگونه به مقابله با آن

کم خونی در دیالیز علل چیست و چگونه به مقابله با آن؟ شما می دانید، کم خونی ممکن است به سرگیجه در طول دیالیز منجر شود و همچنین ممکن است عوارض دیگر را القا کند. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری های کلیوی که تحت درمان با دیالیز، شما باید با توجه به بالا آن پرداخت.
علل کم خونی در دیالیز چیست؟
1.Kidneys مسئول ترشح EPO، هورمون مهم برای کمک به تولید سلول های قرمز خون، که اکسیژن را به تمام قسمت های بدن خود را حمل خواهد کرد، شما با دادن انرژی شما را برای فعالیت طبیعی نیاز دارند. اما زمانی که کلیه ها مشکل دارند، ترشح
از EPO خواهد بود به اندازه کافی برای کمک به تولید سلول های قرمز خون کافی است. بنابراین، شما کم خونی ایجاد می شود.
2. در صورتی که مشکل کلیوی وجود دارد، بسیاری از سموم در خون تجمع می یابد، باعث بسیاری از ناراحتی. برخی از سموم خواهد طول عمر سلول های قرمز خون، که کم خونی باعث می شود را کوتاه کند.
3.If توانید با دیالیز هستند، وضعیت کم خونی خواهد بود جدی تر به دلیل برخی از سلول های قرمز خون خواهد شد از طریق دیالیز مرخص شد.
چگونه برای درمان کم خونی در دیالیز؟
از بالا ما می توانید ببینید که علت کم خونی کلیه آسیب دیده و یا کاهش عملکرد کلیه است. بنابراین، روش اساسی برای درمان کم خونی است که به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را برای تسکین کم خونی مفید است، چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر به بهبود است.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: